

Моніторинг сформованості основних компетентностей у дітей дошкільного віку за освітніми напрямами Базового компоненту дошкільної освіти Пріоритетним напрямом діяльності дошкільних навчальних закладів є спрямування освітнього процесу на реалізацію Базового компонента дошкільної освіти та чинних освітніх програм. У сучасному дошкільному навчальному закладі актуальними є питання, пов’язані з організацією системи моніторингу якості дошкільної освіти, зокрема – розвитку життєвої … Продовжити читання “Моніторинг сформованості основних компетентностей у дітей”

Узагальненні результати рівня розвитку компетенцій дітей старшого дошкільного віку (6-й рік життя) відповідно до освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти у 2021-2022 н.р. На виконання ст. 22 Закону України «Про дошкільну освіту», відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти» від 14.12.2011 року, наказу МОН №54 від 16.01.2020 «Про затвердження порядку … Продовжити читання “Моніторинг компетенцій дітей старшого дошкільного віку”